روش کار با SEMrush

یکی از پرکاربردترین ابزارهای تحلیل رقبا و کلمات کلیدی در سئو است. این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید رقبای خود را تحلیل کنید و از روی آن‌ها الگویی برای بهبود سئوی سایت خود پیدا کنید. در ادامه، روش کار با SEMrush را توضیح می‌دهیم:

  1. ورود به سایت SEMrush و ورود به حساب کاربری خود.
  2. وارد کردن آدرس سایت رقیب که می‌خواهید تحلیل کنید، در جعبه جستجوی SEMrush.
  3. بعد از ورود به صفحه اول نتایج، می‌توانید به طور خلاصه نموداری از عملکرد سایت رقیب، تعداد کلمات کلیدی، ترافیک و صفحات شاخص شده در گوگل را مشاهده کنید.
  4. در ادامه، می‌توانید برای دیدن جزئیات بیشتر، به بخش های مختلف از جمله “میزان ترافیک”، “کلمات کلیدی رقیب” و “پیوند های ورودی رقیب” رفته و تحلیل دقیق تری انجام دهید.
  5. همچنین، با استفاده از بخش “مقایسه دامنه ها” می‌توانید عملکرد سایت خود را با سایت‌های رقبا مقایسه کنید.
  6. نکته قابل توجه در SEMrush این است که به شما امکان می‌دهد تا بتوانید به سادگی به کلمات کلیدی برتر رقبا دسترسی پیدا کنید و از آن‌ها در استراتژی سئوی خود استفاده کنید.
  7. با استفاده از بخش “تحلیل محتوا”، می‌توانید به سادگی به محتوای محبوب سایت رقیب دسترسی پیدا کنید و با تحلیل آن، ایده‌های جدیدی برای محتوای خود پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.